Ano. Pokud objednávka ještě není odeslaná, je možné ji upravit. Co nejrychleji kontaktujte naše pracovníky a s nimi vše snadno domluvíte.
Mohu objednávku zrušit?
Ano. Pokud si objednávku rozmyslíte, kontaktujte nás a provedeme zrušení. Kdyby byl šperk už odeslaný, stačí ho vrátit v zákonné 14-tidenní lhůtě a my Vám vrátíme peníze.
E-shop
Máte opravdu všechny šperky skladem?
Ano. Jelikož jsme velkosklad, držíme všechno nabízené zboží skutečně skladem. Někdy Vám může vyhledávač i přesto vrátit stránku produktu, který skladem není. To je způsobeno tím, že vyhledávač má danou stránku indexovanou a nějakou dobu trvá, než po vyprodání zboží změnu zjistí.
Odpovídá zboží tomu, co vidím na obrázku?
Ano. Každý vystavený šperk jsme pečlivě nafotili. Naše detailní fotografie jsou pořízeny v makro režimu, proto uvidíte i ty nejjemnější detaily zpracování, na které byste běžně potřebovali lupu.
Co znamená kód produktu?
Jedná se o náš interní kód, který slouží k jednoznačné identifikaci šperku. Například při telefonické objednávce či konzultaci stačí nadiktovat tento kód a díky tomu si můžete být naprosto jisti, že obě strany mluví o správném šperku.
Mohu si k přívěsku zakoupit u vás i řetízek?
Samozřejmě. U přívěsků Vám doporučujeme vhodné řetízky. Pokud si i přesto nejste jisti, neváhejte nás kontaktovat, poradíme vám nejvhodnější typ.
Kdy bude vyprodaný výrobek opět skladem?
Uložili jste si odkaz na šperk, který se Vám líbil a než jste se rozhoupali k objednávce, byl už vyprodaný? Nezoufejte. Kontaktujte nás a my Vám zjistíme, zda je šperk u našich dodavatelů ještě dostupný.
Odeslání a doručení
Jakým způsobem se ke mě šperky dostanou?
Šperky, pečlivě zabalené, odesíláme formou cenné zásilky s doručením na zadanou adresu nebo uložením na poštu. Dále využíváme kurýrních služeb PPL, kde máte možnost doručení na Vámi zvolenou adresu nebo si můžete zvolit uložení na odběrném místě ParcelShop nebo ParcelBox. Další možností, jak si nechat zásilku doručit je výdejní místo či Z-BOX Zásilkovny. Podrobnosti o možnostech dopravy najdete zde.
Jakou mám záruku, že mi šperk přijde včas?
Jsme si vědomi, že dárky pro své blízké lidé nakupují často až těsně přede dnem předání. V takovém případě nesmí dojít ze strany prodejce k žádné prodlevě. U nás je tato prodleva zcela vyloučena tím, že veškeré zboží, které vidíte v katalogu, držíme skladem, proto nemusíme čekat, než nám jej výrobce, či velkoobchod dodá. Váš šperk je k Vám expedován vždy nejpozději následující pracovní den po objednání. Zde však musíme upozornit na skutečnost, že v průběhu listopadu a prosince se může díky zvýšené poptávce expediční doba prodloužit na dva dny a také přepravci jsou v tyto měsíce extrémně vytíženi. Mějte prosím tuto skutečnost na paměti a neponechejte objednání vánočního dárku na poslední předvánoční týden.
Jaká je dodací lhůta
Zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den. Při dopoledních objednávkách může být odesláno ještě tentýž den. Pokud jste si objednali porytí nebo úpravu šperku, termín odeslání bývá zpravidla do 10 pracovních dnů.
Co když se šperk během doručení ztratí a nedorazí?
Nemusíte se bát. Každá naše zásilka je pojištěná, proto Vám v případě ztráty během přepravy zašleme nový šperk, bude-li ještě skladem, nebo vrátíme peníze.
Nezničí se šperk při přepravě?
Toho se bát nemusíte. Každý šperk je zabalený ve značkové dárkové krabičce, která mu poskytne dokonalou ochranu. Všechny balíčky velmi pečlivě balíme.
Mohu si zásilku nechat poslat do zaměstnání?
Ano. V pokladně můžete zadat adresu do zaměstnání. Pokud si budete přát, aby ve fakturační adrese byla adresa Vašeho bydliště, stačí zrušit zatržení volby "Moje fakturační a doručovací adresy jsou stejné" a zadat fakturační adresu.
Mohu objednávku poslat jako dárek jiné osobě?
Ano. V pokladně zadejte adresu příjemce, zrušte volbu "Moje fakturační a doručovací adresy jsou stejné" a přidejte fakturační adresu. Pokud si nepřejete, aby součástí zásilky byla přiložená faktura, prosím sdělte nám to v poznámce objednávky.
Je možný osobní odběr?
Osobní odběr bohužel nenabízíme. Můžete ale využít uložení na poštu u České pošty, na odběrných místech ParcelShopů a ParcelBoxů od PPL nebo na odběrných místech a Z-BOXech Zásilkovny.
Ceny, slevy, dárky
Jsou uvedené ceny zboží konečné?
Ano. Cena, kterou vidíte v rekapitulaci před odesláním objednávky v pokladně, je konečná – a to včetně poštovného a doběrečného. Aktuální nastavení cen za dopravu a dobírku naleznete zde.
Je cena u náušnic uvedena za pár, nebo za jeden kus?
Cena je vždy uvedena za celý pár!
Mohu získat nějakou slevu?
Ano. Například při registraci od nás dostanete slevový kupón. Připravujeme pro vás také slevové akce. Nezapomeňte sledovat náš Facebook!
Právě jsem se zaregistroval/a, jak využiji slevu na nákup?
Váš slevový kupón obdržíte v samostatném emailu po obdržení potvrzení registrace. Kód slevového kupónu přidáte během objednávky v košíku.
Lze šperk zakoupit na splátky?
Tato možnosti úhrady u nás bohužel není. Neměli bychom radost, kdybyste se kvůli našim šperkům zadlužili a dostali do problémů.
Dostanu šperk v krabičce?
Ano, každý šperk dostanete v praktické značkové krabičce. Podrobné informace najdete v našem článku.
Záruka, reklamace, výměna
Objednali jsme špatnou velikost prstenu, jak postupovat při výměně, úpravě?
Pošlete prosím zboží zpět, nejlépe v pojištěné bezpečnostní obálce a zabalené v bublinkové fólii. Na papír nám napište, jakou velikost potřebujete. Obratem Vám pošleme nové zboží, je-li skladem, nebo prsten s Vaším souhlasem a bude-li to technicky možné, upravíme. POZOR: šperk musí být nepoškozený a nenošený!
Lze zakoupit po ztrátě jednoho kusu náušnice druhý kus samostatně?
Po dohodě, a je-li model na skladě, lze toto provést.
Šperk mi nevyhovuje, mohu ho vrátit?
V takovém případě se můžeme domluvit na úpravě nebo výměně šperku za jiný anebo jej můžete v zákonné 14-tidenní lhůtě bez udání důvodu vrátit, návod najdete zde. Šperky, které jste si nechali u nás upravit, nebo jste si nechali na šperk zhotovit rytinu na přání, bohužel vrátit nelze.
Jak mám poslat zboží zpět?
Šperk pečlivě zabalte a zašlete na naši adresu doporučeně nebo jako cenné psaní Českou Poštou. Zásilku pojistěte minimálně na cenu šperku. Veškeré podrobnosti o vrácení zboží najdete zde. Šperky, které jste si nechali u nás upravit, nebo si nechali na šperk zhotovit rytinu na přání, vrátit nelze.
Přání a požadavky
Mohu si u vás nechat vyrobit šperk na zakázku?
Tuto službu bohužel neposkytujeme.
Mohu si objednat rytinu na šperk?
Ano. Podívejte se na naši kategorii Rytina na přání. Ke šperkům z této kategorie je možné objednat porytí. V popisu kategorie najdete všechny potřebné instrukce, jak na to.
Nevím, jaký šperk je vhodný pro mne/jako dárek... Poradíte mi?
Samozřejmě. Pokud jste při výběru nerozhodní anebo máte jakýkoliv dotaz, neváhejte a kontaktujte nás. Naši odborníci mají mnoho let zkušeností v oboru a rádi Vám poradí.
Líbí se mi šperk, ale chtěl/a bych jinou barvu zlata/kamenů
Pokud uvedenou variantu nevidíte v nabídce, zkuste nás kontaktovat. Jelikož jsme velkosklad, máme ve skladu obvykle více zboží, než je v eshopu vystaveno. Možná Vámi hledanou variantu najdeme. Navíc máme přímý kontakt na výrobce, takže pokud vyloženě nespěcháte, zkusíme šperk poptat u nich.
Rozměry , velikosti, hmotnost
Kde naleznu informaci o rozměrech šperku?
Informaci o rozměrech naleznete v tabulce popisu pod obrázkem šperku, záložka Popis produktu. U některých šperků jsme rozměry zakreslili pro lepší představu přímo do obrázku pomocí kót.
Kde naleznu informaci o hmotnosti šperku?
Informaci o hmotnosti naleznete v tabulce popisu pod obrázkem šperku, záložka Popis produktu. Abyste ji nemuseli hledat, umístili jsme ji pro Vás i do stručného popisu vpravo od obrázku šperku.
Je možné nabízenou velikost prstenu upravit na jinou, která v nabídce momentálně není?
Ano, tuto zlatnickou úpravu zajistíme. Z technických důvodů ji však nelze provést u každého vzoru a je nutné si tuto úpravu předem s naším technikem odsouhlasit. Cena je stanovena vždy individuálně v závislosti na formě a míře úpravy.
Máte skladem také jiné velikosti prstenů, než ty, které jsou uvedené v katalogu zboží?
Ne. Skladem jsou pouze ty velikosti prstenů, které jsou uvedeny v popisu produktu v katalogu zboží. Ale můžeme pro Vás ověřit, jestli je možná zlatnická úprava některé velikosti prstenu z nabídky na Vámi požadovanou velikost.
Jak zjistím správnou velikost prstenu?
Už se Vám stalo, že jste chtěli překvapit svou drahou polovičku krásným prstenem, nebo ji dokonce požádat o ruku? Náš článek Jak určit velikost prstenu Vám poradí jak zajistit, aby jí zakoupený prsten perfektně padl.
Technické pojmy a dotazy
Z jakých materiálů jsou zhotoveny vaše produkty?
Zlaté šperky, ať již žluté, bílé či růžové barvy, jsou zhotoveny ze zlaté slitiny o min. ryzosti 585/1000, označované jako 14-ti karátové zlato. To znamená, že v tisíci gramech této slitiny je 585 gramů ryzího, čistého zlata. Zbývajících 415 dílů je tvořeno dalšími kovy (stříbro, měd, paladium atd.), které umožňují slitinu zpracovat do podoby šperku, neboť ryzí zlato na to vhodné není kvůli své měkkosti.
Co je to Rhodiování?
Rhodiování je povrchová úprava u bílých šperků, zhotovená galvanickým pokovením drahým kovem Rhodiem, s mimořádnou chemickou odolností, tvrdostí a leskem. S ohledem na míru mechanického působení při nošení může být tato vrstva po čase ztenčena, či zcela setřena - zejména u prstenů, které jsou ze všech šperků nejvíce namáhány. Obnovení této vrstvy je dnes však běžně dosažitelné v každé lepší zlatnické dílně a jeho cena se pohybuje v řádu jedné až dvou stokorun (u velkých šperků může být vyšší). Tento úkon je považován za běžný servis, který si nepochybně zaslouží i šperky ze žlutého zlata. I ty je třeba je občas svěřit profesionálům pro navrácení jejich původního vzhledu a funkčnosti drobnými zlatnickými úkony a strojním vyleštěním.
Jsou použité kameny, polodrahokamy, perly atd. přírodní nebo uměle vyrobené?
Naše šperky jsou v drtivé většině osazeny kubickými zirkoniemi (ZrO2), nikdy ne obyčejným sklem, jak je tomu často u stříbrných šperků. Sklo je oproti zirkonu velmi měkké a brzy ztratí obrusem z okolního všudypřítomného prachu svůj třpyt. Další nejčastěji použité kameny jsou kultivované přírodní sladkovodní i říční perly, onyxy, acháty, pravé přírodní minerály a polodrahokamy, drahokamy.
Co je to zirkon?
Jako Zirkony bývají laickou veřejností označovány nejen zirkony přírodní (minerál, ZrSiO4), ale také uměle pěstované kubické zirkonie (ZrO2). Naleziště přírodních zirkonů jsou velice omezená, proto se ve šperkařství častěji užívá právě vypěstovaná kubická zirkonie. Ta se navíc vyznačuje vyšší tvrdostí než přírodní zirkon, což přináší určité výhody. Hlavním důvodem jejího vzniku bylo získat dostupnější alternativu pravých diamantů. A to se skutečně podařilo. Svými optickými vlastnostmi se diamantu velmi podobá. Pouhým okem je od sebe nerozeznáte, rozdíly jsou patrné až u větších kamenů nebo pokud jich je větší množství pohromadě. Po diamantu patří podle Mohsovy stupnice kubická zirkonie společně s rubíny či safíry k jedněm z nejtvrdších kamenů.
Co je to filigrán?
Filigrán je šperkařská technika výroby nebo zdobení šperků jemným drátkem z drahého kovu, v našem případě zlata. Takto lze vytvořit jedinečné šperky s jemnou strukturou, která svědčí o precizní a trpělivé práci zlatníka.
Proč šperky černají?
Pokud se Vám děje že náušnice černají v místě ušního lalůčku, nejedná se o vadu materiálu. Může to být způsobeno: alergií, prodělanou nemocí, potem, kosmetickými výrobky nebo léky.
Co je to punc?
Punc je značka o pravosti a ryzosti, kterou musí mít každý zlatý šperk o váze alespoň 0,50 g. Zprostředkovává ho Puncovní úřad, který po provedení různých typů zkoušek vyražením puncovní značky potvrdí jejich pravost. Puncují se i šperky z jiných materiálů.
Jak mám správně pečovat o své šperky?
Všichni chceme, aby nám šperk vydržel co nejdéle zářivý a lákal lidi na svoji krásu a půvab. Náš článek Péče o šperky Vám podrobně poradí, jak se o své šperky co nejlépe starat.