Reklamace, výměna a vrácení

Adresa pro zaslání zboží

Adresa pro vrácení zboží při reklamaci, výměně nebo odstoupení od kupní smlouvy:

GEMMAX Europe s.r.o

P. O. Box 1

770 06 Olomouc 6

Zboží zašlete jako Cenné psaní Českou poštou. Zásilku pojistěte minimálně na hodnotu uvedenou na faktuře.

Pro rychlejší vyřízení uveďte prosím na poště tento tel. kontakt: +420 775 554 395. (Budeme tak okamžitě informováni, jakmile zásilka na poštu dorazí).

Výměna šperků

Objednali jste si u nás šperk a nesedí vám velikostně či jinak? Rádi Vám nenošený a nepoškozený šperk v zákonné 14 denní lhůtě vyměníme za jiný.

Neplatíte žádný poplatek za výměnu, stačí si vybrat jakýkoliv šperk z našeho e-shopu ve stejné hodnotě či vyšší. Případný rozdíl uhradíte formou dobírky.

Vrácení šperků (Odstoupení od kupní smlouvy)

Šperky lze ve 14 denní lhůtě vrátit bez udání důvodu. Vrátíme Vám celou zaplacenou částku zpět na účet. Šperky musí být nenošené a nepoškozené, jinak účtujeme náklady za opotřebení. Šperky, které jste si nechali u nás upravit, nebo si nechali na šperk zhotovit rytinu na přání vrátit nelze.

Dokument ke stažení: Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

Reklamace:

 

  1. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky, dle platné právní úpravy od okamžiku předání zboží kupujícímu.
  2. Prodávající ručí zákazníkovi za každý rozpor se smlouvou existující v okamžiku dodání zboží.
  3. Kupující je oprávněn reklamovat vady jakosti zjevné do 14-i dnů od převzetí zboží a vady jakosti skryté po dobu použitelnosti zboží.
  4. V případě rozporu zboží se smlouvou má kupující nárok buď na bezplatné uvedení zboží do stavu odpovídajícího smlouvě prostřednictvím opravy, dodání náhradního zboží, přiměřené snížení kupní ceny nebo na odstoupení od smlouvy.
  5. Reklamaci je třeba uplatnit písemně na výše uvedenou adresu prodejce, nebo e-mailem na gemmax@gemmax.cz, a to bez zbytečného odkladu po zjištění vady, nejpozději ve lhůtách uvedených výše.
  6. Zásilku s reklamací je nutné pojistit pro případ její ztráty.
  7. V reklamačním protokolu je nutno uvést: číslo objednávky, datum odeslání objednávky, datum převzetí zboží, specifikaci reklamovaných závad a návrh na vyřízení reklamace. Prodávající Vás obratem vyrozumí o dalším postupu.
  8. Náklady na vyřízení oprávněné reklamace nese prodávající.
  9. Dle ustanovení § 598 občanského zákoníku má spotřebitel právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace.
  10. Spotřebitel bude do 30-ti dnů telefonicky nebo e-mailem vyrozuměn o vyřízení reklamace.
  11. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.

 

Dokument ke stažení: Reklamační protokol